zaterdag 4 juli 2015

Ik hef het glas op

Ik hef mijn glas. Zie, het kleurt schitterend zachtroze. Dankzij mijn zelfgemaakte rode bessensiroop. Waar ik zo trots op ben en van geniet. Water is lekker zo. Ik drink op mijn eigen gezondheid.

Alleen, want mijn liefste zit nog heel even in het buitenland. Op deze snikhete zomerdag houdt alleen het vertrouwde geronk van onze Bas mij gezelschap. De mooie rakker ligt languit op de koude livingvloer. De propere livingvloer die ik gisterenavond poetste. Nadat ik het twee weken vuil en vuiler liet worden. Ha, nog iets waar ik zo trots op ben. Ik laat je zelf kiezen waarop.

Ook in de lucht ronkt er iets. Een vliegtuig in de verte. Zwaar overstemd door het zachte getjirp van de vogeltjes uit de buurt. Door het open raam naar binnen gevlogen. En door mijn aandacht in mijn oren gezogen. Fris getjirp, present. Flink zo die aandacht Els. Zeker na dagen getob en flarden jaloezie rond de afwezigheid van je keppe. Vandaag voel ik zijn nabijheid in alles. Trots op mijn focussen deze dag. Ik voel mijn liefste in mijn hart....en in mijn buik.

Want ik ben zwanger van een man die ik doodgraag zie. En vandaag vind ik dat ik al dat geluk dik verdien. Grote smile en proost!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten